johnenankienaarpraag.reismee.nl

Van Dieren naar Meppel, dag 38

We hebben vannacht heerlijk geslapen. Ik werd ‘s nachts wakker en dacht dat ik in een grot lag, met nissen: heel knus en warm. Later droomde ik dat John en ik met heel veel bekenden op een prachtig bospad lagen in heel veel bladeren en mos en omsloten door bomen. Ook heerlijk! De mensen waar we sliepen zijn heel spiritueel, gastvrij en open. Ik denk dat die sfeer daar gewoon in huis hangt! Onze gastvrouw & man waren al om 7 uur weg gegaan voor een concert in het bos. Wij mochten zelf gaan ontbijten en afsluiten. Weer om 9 uur op de fiets, want we beginnen de stal al te ruiken. Het was heel miezerig in de ochtend, later werd het steeds beter. Het werd zelfs zonnig. We fietsten veel op een fietspad langs (snel)wegwegen. Niet echt inspirerend. De benen waren in redelijke vorm, maar m’n knie en het zitten op de fiets was vandaagniet optimaal. Op een weg langs bouwland zagen we behoorlijk wat kieviten met jongen; prachtig om te zien hoe ze je willen afleiden van de jongen. In Rouveen en ook Staphorst kwamen we langs al die mooie huizen/boerderijen met een zelfde vorm, en ook allemaal met dezelfde groene luiken, groene deur en een mooie levensboom boven de deur. En nog wat dames in klederdracht. Toch bijzonder om te zien. Om half zes waren we , na 93 km, in Meppel. We slapen en eten weer bij hetzelfde gastgezin van Vrienden op de Fiets als in het begin van de tocht. Morgenochtend gaan we even bij Adwin en Leonie langs. Daarna via Heerenveen weer naar Goutum.

Reacties

Reacties

Ina

Bijna thuis!!! Wat een geweldige prestatie. Ik heb genoten van jullie verhalen x

Richard en Wilma

John en Ankie.
Wat een prestatie!! Bijna thuis.
Succes met de laatste kilometers!

Jacqueline

Bedankt voor jullie mooie avontuur dat ik daarvan mee mocht genieten.
Fijne thuiskomst en als je toevallig bij Steenwijk langs komt bel dan even met jullie fietsbel. Dan weet ik dat jullie de juiste kant op gaan. Groetjes Jacqueline

Henny

Lieve Ankie en John. Ondanks het ongeval, alle regen en tegenwind fietsen jullie dapper door. Haast thuis en lekker op tijd om Ria en Johan te zien. Knap gedaan allemaal. Zonnige groetjes uit Portugal.

Piet

In verhouding nog maar een klein stukje en liggen jullie vanavond weer lekker in je eigen bed. Als jullie nog bij ons aan komen zorgen wij voor een lunch. Veel succes met de laatste trip.

Nico Tervoort

Het ziet er toch naar uit dat jullie Heen en Weer Daadwerkelijk gaan redden ! Nou Nou Petje af hoor . En ik ga straks varen ,DUS heb ik de vlag al als eerste uithangen ! Gelukkig slapen jullie weer een stuk beter en niet op dat rutte plastic ? ! Morgen de laatste lootje en de vlag in (TOP!!!!!!)
Gr Nico.T

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!