johnenankienaarpraag.reismee.nl

Van Meppel naar Goutum, dag 39

Een laatste dag fietsen, 73 km. Eerst naar zoon Adwin, AnAn en Kun waar we heerlijk Meppels stootgebak aten. Toen even in Steenwijk onder het raam van onze lieve Flower Power Jacqueline gestaan, naar Piet en Corrie in Heerenveen heel gezellig lunchen, en toen naar huis waar we weer heerlijk bij Ria en Johan gingen koffie drinken en eten. Gezellig! We missen onze mamme ontzettend, maar we zijn weer thuis, bij de (schoon)broers en -zussen! En wat een avontuur! Stof om nog jaren ver te praten. Leuk dat iedereen die dat leuk vond ons volgde, en ook bedankt voor alle fijnereakties die we helaas niet persoonlijk konden beantwoorden maar die voor ons wel ontzettend leuk en stimulerend waren. We wensen jullie ook allemaal een hele fijne, liefdevolle zomer toe!! John en Ankie

Jacqueline

Hallo avonturiers
Wat een mooie belevenis deze tocht.
Bedankt dat we mee mochten......
Jammer dat ik niet thuis was maar wel fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
Tot dinsdag beslissingen ??✌?

Gelske

Weer veilig thuis. Wat een genot dat je weer tussen je eigen spulletjes zit.
Maar het fietsen ga je wel missen natuurlijk.
Nu kan jouw lichaam eindelijk goed herstellen Ankie.
Hopelijk zien we jullie dinsdag.

Adwin

Welkom thuis ☀️☀️☀️

Ps geen stootgebak, maar Meppeler Beukjes ?

Hennie Mulder

Ik vindt het een héle prestatie. Chapeau!!!!
Ook erg leuk om het elke dag te volgen.
Jullie ook een héle fijne zomer. Op naar Ierland heb ik begrepen?

Jacqueline

Ongelooflijk, wat een prestatie!! En weer heelhuids thuis.
Van harte.
Ook jullie een fijne zomer.

Nico Tervoort

TOP TOP en nog eens TOP !!!! Wat een prestatie . met zoveel slecht weer en toch ook wel tegenslagen .waar we het maar niet meer over hebben ! Ankie en john ik kijk van jullie op , wat een bikkels van nog geen 18 meer . ik doe het jullie (met ondersteuning ) niet na ,petje af .
En uiteraard welkom thuis . wat zal dat lekker geslapen hebben weer vertrouwd in jullie eigen bedje .

Als Anja terug van vakantie is komen we gouw even naar Goutum toe . Als het jullie uitkomt . ik neem aan de je volgende week niet weer op de fiets zit , of misschien moeten jullie nog afkicken van zo'n onwijze Fietstocht . Maar dan spreken we nog wel een dagje af .

Groetje van Anja (op afstand ) en Nico.T

Hilda

Lekker weer thuis! Chapeau!! Voortaan dus elke dinsdagavond maar op de fiets naar Onder de Linden!

Janke

Welkom thuis....petje af!

Monic

John en Ankie wat een avontuur hebben jullie gehad!
Een enorme prestatie hoor, dit pakt niemand jullie meer af!!
En nu maar afkicken............
Groetjes en tot ziens